زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 9:24 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 19
نویسنده پیام
payam-nice آفلاین

مدیرکل
ارسال‌ها : 11
عضویت: 11 /7 /1392
محل زندگی: Tabriz
شناسه یاهو: payamkeivani

تشکر شده : 1
راه های سفید کردن دندان
با رعایت موارد گفته شده در این تاپیک شما هم می توانید دندان های سفید داشته باشید !

دندان های سفید و تمیز باعث جذابیت چهره میشوند و زیبایی لبخند را چند برابر می کنند بعکس آن دندان های زرد توی ذوق می زنند و از زیبایی چهره می کاهند . قبل از اینکه از دکتر دندان پزشک تان بخواهید دندان هایتان را سفید کند راه های زیر را امتحان کنید .

1 – انواع نوشابه های گاز دار – قهوه – چای – سیگار – آب انار – لبو و شراب قرمز باعث تیره شدن رنگ دندان ها میشوند برای اینکه دندان های سفید داشته باشید از خوردن این مواد خود داری کنید یا کمتر از آنها مصرف کنید .

2 – میتوانید از خمیر دندان هایی که دارای فرمول سفید کننده هستند استفاده کنید و روزی دوبار دندان هایتان را با آن مسواک بزنید .

3 – توت فرنگی دارای اسیدی می باشد که لکه های روی دندان ها را پاک می کند چند توت فرنگی را له کنید و با آن روی دندان هایتان بمالید تا سفید شوند .

4 – از داروخانه یا سوپر مارکت مایع پروکساید را بخرید و آنرا در دهان قرقره کنید این ماده ارزان قیمت و قابل دسترس برای ضد عفونی کردن زخم ها و سوختگی ها و زخم های دهان و لثه مورد استفاده قرار می گیرد و در ضمن خاصیت سفید کنندگی دندان ها را دارد و با شستشوی دهان با این ماده لکه های روی دندان ها و زردی آن از بین میرود .

5 – هویج گاز بزنید زیرا در هویج ماده ای وجود دارد که دندان ها را سفید و براق می کند .

6 – هیچ چیزی به اندازه چای سبز باعث تیره شدن رنگ دندان ها نمی شود بنابراین بعد از نوشیدن چای سبز دندان هایتان را مسواک بزنید یا اگر این کار امکان ندارد با آب دهانتان را بشویید .

7- اگر همه این کارها را امتحان کردید و دندان هایتان سفید نشد از دکتر دندان پزشک تان بخواهید تا دندان هایتان را سفید کند .



منبع: بانوان

امضای کاربر :
افرادی که قادر به مدیریت بخش های انجمن هستند پ.خ بزنند
سه شنبه 23 مهر 1392 - 19:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :