loading...
نایس ها پرتال تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
NICE بازدید : 27 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

جملات و متن های خواندنی و جالب فیس بوکی

اس ام اس های خنده دار

http://www.niceha.ir/

 

 

ملا در بالای منبر گفت : هرکس از زن خود ناراضی است بلند شود.

همه ی مردم بلند شدند جز یک نفر.

ملا به آن مرد گفت : تو از زن خود راضی هستی؟

آن مرد گفت : نه ...

ولی زنم دست و پامو شکسته نمی تونم بلند شم!

 

 

 

جملات بیشتر در ادامه

 

یك روز ملا دست بچه ای را گرفت و به دكان سلمانی برد. به سلمانی گفت: من عجله دارم، اول سر مرا

 

بتراش ، بعد هم موهای بچه را بزن. سلمانی سر او را تراشید. ملا كلاهش را بر سر گذاشت و گفت: تا

 

موهای بچه را اصلاح كنی برمی گردم. سلمانی سر بچه را هم اصلاح كرد ولی خبری از آمدن ملا نشد. به

 

بچه گفت: چرا پدرت نمی آید؟ بچه جواب داد: او پدرم نبود. سلمانی گفت: پس كی بود؟ گفت:مردی بود كه

 

دركوچه به من گفت بیا دونفری برویم مجانی اصلاح كنیم

 

 

.........

 

 

ﺷﻮﻫﺮ : ﺧﺎﻧﻮﻡ ! ﻏﺬﺍ ﺁﻣﺎﺩﺱ ؟

ﻫﻤﺴﺮ : ﻫﻨﻮﺯ ﻧﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﻪ ﮐﻤﯽ ﺻﺒﺮ ﮐﻨﯽ !

ﺷﻮﻫﺮ : ﭘﺲ ﻣﻦ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﻭ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻡ !

ﻫﻤﺴﺮ : ﻟﻄﻔﺎ ﻓﻘﻂ ۵ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ !

ﺷﻮﻫﺮ : ﯾﻌﻨﯽ ﻏﺬﺍ ۵ ﺩﻗﯿﻖ ﺩﯾﮕﻪ ﺁﻣﺎﺩﺱ ؟!

ﻫﻤﺴﺮ : ﻧﻪ! ﻣﻦ ۵ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ! |:

 

.........

 

منطق ریاضى:

 

هر مساله اى كه دیدى آسون داره حل میشه، بدون راه حلت اشتباهه :|

 

........

 

 

آقا تو اتوبوس یه دختره اومد بالا قیافش خیلی شبیه سلن دیون بود ،

بعد من اولش خجالت کشیدم و گفتم بی ادبیه که بهش بگم ،

اما خلاصه نتونستم جلوی خودمو نگه دارم و بی هوا گفتم :

خانم شما خیلی شبیه سلن دیون هستی

یهو یه مرده که کنارم بود هم گفت :

راست میگه خانم ، منم میخواستم بگم...

بعد یه نفر دیگه هم حرف منو تائید کرد ، بعد یکی دیگه ،

بعد همینطوری دیگه کل اتوبوس حرف منو تائید کردن ،

دختره هم لپاش از خجالت سرخ شده بود.

من بهش گفتم :

خانم خواهش میکنم یه دهن واسمون بخون

همون مرده که کنارم بود گفت :

راست میگه خانم منم میخواستم همینو بگم ...

بعد یه نفر دیگه هم حرف منو تائید کرد ، بعد یکی دیگه ،

بعد همینطوری دیگه کل اتوبوس حرف منو تائید کردن ،

دختره با خجالت قبول کرد و شروع کرد به خوندن :

Everynight in my dreams , I see you I feeeeeeeeeeeel you...

که یهو اتوبوس با یه کوه یخی برخورد کرد و غرق شد...........!

 

 

مشاهده جملات خنده دار بیشتر

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 98
  • بازدید کلی : 1,135