loading...
نایس ها پرتال تفریحی
آخرین ارسال های انجمن
NICE بازدید : 8 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای «گذشته ها» از احسان خواجه امیری

ترنه سرا : حسین غیاثی / آهنگساز : مهرداد نصرتی / تنظیم کننده : هومن نامداری / میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام گذشته ها

 

دانلود آهنگ به همراه متن ترانه در ادامه

 

متن آهنگ

گذشته ها را دوره کن ، روزایِ خوبمون گذشت 

یه شب از اون شبایِ خوب ، چرا دوباره برنگشت 

تمومه خاطراتِ تو گذشته و مرور من 

بدونِ تو به شب رسید روزایِ سوت و کور ِ من 

بازم تو خوابِ من با من قدم بزن ، آروم و سر به زیر 

می میرم از غم و بی خود سراغمو از آدما نگیر 

دوباره بیقراری و دوباره گریه های من 

نمی دونم چرا به تو نمیرسه صدایِ من 

نگفته های قلبمو نمی دونم به کی بگم

 

دانلود آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 126
  • بازدید کلی : 1,163